fredag 20. juli 2012

Trappehuset

Jeg har nok skrevet om trappen min før, men nå har jeg fått opp lister både her og der. Så alt ser litt mer ferdig ut.

Når jeg tenker på hvordan det så ut: Uisolert, fukt og råte og gammel "Korea" panel på vegger. Med slitne, en gang lakkerte, trappetrinn og et usannsynlig stygt hjemmesnekret gelender. Uisolerte, enkle vinduer med råtne karmer.



2. etg er fremdeles ikke helt ferdig, så det skal jeg vise senere.



"Rammen" fant jeg i uthuset. Har nok vært en skapdør.


 Nydelig gjeiterams!


Jeg vurderte å skifte rekkverket. Men nå har det blitt "modifisert", sparklet og malt. Ble slett ikke værst når man tenker på utgangspunktet.!


Ønsker alle som er innom en flott helg!

1 kommentar:

Tino sa...

Så koselig det er hos deg! Og så lyst og fint i trappehuset. Så fint det ble med rammen og geiteramsen.
Takk for koselig kommentar hos meg.
Ønsker deg en fortsatt fin helg!
Klem T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...