lørdag 22. september 2012

Høstmorgen




 
En høstlig morgen på hytta.
 
Jeg er veldig glad i sommeren, men det er noe med rufsete høstdager som tiltaler meg. Fine dager å kose seg inne i.
 
Her er alt stille. Det er ikke mange hytter som er befolket nå.
Kan ikke helt forstå det. Her omkring er det vinterisolerte hytter med all mulig komfort.  
 

 
Deilig  stå opp en slik morgen. Koke kaffe, sette på musikk og sitte å se utover sjøen.



Trolsk stemning!
 

 
Også jeg har jo hengt meg på Skappel-genser-bølgen! Men det er et hyggelig tidsfordriv på sånne dager.
  
 

Har gått en tur også. Det er bra, for i kveld skal vi på fest. Den lokale Amcar-klubben fyller 30 år og det må feires!!!
 
Ha en flott lørdag....









 

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Koseleg å vere på hytta, heile året syns eg.
Same her, mange tome hytter no. Men når snøen kjem
Er det full rulle her.
Nydeleg utsikt å nyte :)
Lukke til på fest !

Fjordheim sa...

For en herlig stemning det er ved hytta si.
Ja det er på slike dager jeg savner å være på hytta vi har brukt noen ganger. På sommeren er det så mye annet som skjer, men på høsten er det rolig og godt å være på ei hytte.
Beklager at jeg ikke har svart deg på merke på golvmalingen. Men jeg hosker ikke hva den heter, og har ikke vært å sjekket det enda. Den er kjøpt på Bygg makk. Er fornøyd, bortsett fra at jeg fikk beskjed om at jeg ikke behøvde å ha på grunning, og enkelte steder kommer det igjennom litt trefarge. Slikt som "siger" igjennom malingen. Har opplevd det på møbler også visst jeg ikke har grunnet. Noen jeg har gjort litt siden jeg har det litt travelt med å bli ferdig.Veldig dumt når resultatet ikke blir som forventet.
Skal komme tilbake til malingslaget etterhvert.
Ha en herlig søndag på hytta :)

Humlehagen sa...

Så koselig stemning på hytta di, skjønner godt at du trives!:)Herlig utsikt!:)God søndag fra meg!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...