søndag 28. oktober 2012

Nymalt

 
 
 
Gangen ble pusset opp for ikke så lenge siden, men
denne kommoden har irritert meg en stund.
Den var brun....
Så nå har jeg malt den mørk grå.
Og det hjalp!
Kurvene er jo fremdeles brune, men jeg gjør ikke
noe med dem. Er redd for at malingen ikke vil sitte på,
eller blir slitt av når skuffene dras ut og inn.
 
 


Planter trives her pga lyset
fra trappevinduet.


 
Gangen er lang og smal og
ikke så lett å
utnytte.


 
Ved å utnytte en gammel dør-åpning
som er blendet,
ble det i hvertfall plass til noen knagger.
Men yttertøyet vårt og sko/støvler befinner seg
i et skap på et rom innenfor kjøkkenet.
Dessuten har min kjære "mengder" av varmedresser og
annet arbeidstøy. Heldigvis har vi en kjellernedgang
som har plass til mye sånt!


 

Dette har vært den første riktig kalde
vinterdagen. - 10 grader
er et forvarsel på hva som
venter oss......
 
Ha en fortsatt fin søndag!

4 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Lys og fin gang !
Mange fine detaljar og godt utnytta.
Det er vel det romet som er minst i alle hus, så ein må vere meir enn kreativ for å finne ut kvar ein skal få henge/sette av seg.
Kaldt hos deg då, her var det rundt null og eg var glad eg hadde hue og skjerf då eg gjekk tur.

God søndagskveld til deg !
Klem

Liftup sa...

Flott gang, kjekt å besøke bloggen din. Ønsker deg en fin uke :)

BrittB sa...

Kjempefin gang, lys og lekker! Liker den kurv-kommoden veldig godt, kunne godt tenke meg en slik en jeg også! Ha ei fin ny uke!

amo sin blogg sa...

Hei. Eg har kommentert innlegget før, men er berre innom for å fortelje
at eg har ei merksemd til deg på bloggen min )

Klem frå Anne-Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...