mandag 18. mars 2013

Trær!


 
 
Mens jeg venter på vårblomstene, får jeg heller
konsentrere meg om trær....
Her bruker jeg min kjære som "målestokk" for
å vise hvor stort dette treet er! 
Lurer på hvor mange år det har stått her? 

 
Grener som er like tjukke som vanlige trær, brer seg langt utover.

 


Jeg tror det er en lønn.
Blir helt svimmel av å se oppover!
Og tenkt så flott det er om sommeren....

 
Vi har vært på en liten "tre-safari" og viser et lite utdrag!
Det er mye gammel vegetasjon her.
 
 

Et stemningsbilde fra område vi ferdes i.


 
Karlsøya blir av og til kalt "Sarpsborg's Hvaler".
Dvs et veldig populært hytteområde.
Nye, svære, flotte hytter popper opp over alt.
Så slike gamle, litt rufsete uthus er ikke vanlig lenger.
Men jeg henger ikke ut noe, for dette tilhører kommunen!
 
Jeg pleier ikke å si "at alt var bedre før i tiden".
Men vi likte nok området rundt her bedre før.
Det vår rolig og fredelig og vi kunne ferdes overalt.......
 
Ha en flott ny uke!
 
 
 
 

4 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Åj!
Din kjære ble jo veldig liten når han tok rundt det treet der da.
Det er mye fint å fotografere når det gjelder trær, bare en bruker øynene ;)

Ha en flott mandagskveld!!

amo sin blogg sa...

Litt av nokre tre !!
Både store og med kreative greiner.
Flott skue.
Det er iallfall vårleg i headeren din, det hjelper det :)

Ynskjer deg ein fin mandagskveld.
Anne-Mari

Mormorfarmor Inger sa...

Jeg er også fascinert av trær - dette treet var fantastisk! Og jamen ikke langt unna her jeg bor heller! Karlsøya - nesten rett bort i svingen ;)
God kveld og klem fra Inger

Livets små øyeblikk sa...

Ser vi er flere som er fascinert av trær, det er noe så majestetisk over disse store gamle.

Ønsker deg en fin fredag og ei riktig god helg,
klem Hanne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...