søndag 7. april 2013

Betraktninger rundt fuglebrettet

 
Rundt fuglebrettet tror jeg det kommer til å gro flotte solsikker og kanskje mais!
I hvert fall hvis jeg skal dømme etter restene på bakken etter 20 kg (eller noe sånt)
meiseblanding.
Helt uten hemninger slenger småfuglene rundt seg med mat.
Uten tanke på at det kan komme dårlige tider...
Små bortskjemte primadonnaer, tenker jeg.
I det siste har også ekornet blandet seg inn i
kampen om maten!


Men hvor er maten, mon tro?!
 

 
AHA!
 
 
Akrobaten har ingen vanskeligheter med å nå
den ettertraktede meisebollen!
 
Solen skinner fremdeles her hos meg, men
har i dag følge av en isende nordavind.
Så det gjelder å kle seg godt!
 
Ønsker alle en deilig søndag.
 


5 kommentarer:

Fjordheim sa...

Koselig med ekorn, men den jager vel
bort småfuglene. Her tror jeg ikke ekornet tørr å komme siden vi har katt. De er hos naboen, og der har katten vår vært å forsynt seg.
Ha en fortsatt god dag :)

amo sin blogg sa...

Kor artig. Du har spennande underhaldning :)
Reine sirkusakrobatikken.
Håpe våren fester taket både hos deg og her.
Rusla ein tur i sola, men jammen var det kaldt på fingrane og øyrene...

Ha ein fin søndagskveld !

Mitt lille roterom sa...

Ekorn er bare så skjønne!!
Herlige bilder :)

Fortsatt fin søndagskveld.
Klem!

Elisabeth sa...

Snakk om akrobat. Herlige bilder!

Pst! Nå er avstemningen i gang. Tør jeg håpe på din stemme?
Vi er så heldige å være en av topp-tre finalister, med vår nybygde vinterhage, i Bergene Holm Inspirasjonspris 2012.
Siste del av utvelgelsen avgjøres med publikumsavstemning på Facebook fram til 15/4.
Min oppfordring til deg nå er: Liker du vinterhagen vår, vær med å hei oss fram, og gi oss DIN stemme!
Hvis du stemmer via pc/mac:

https://www.facebook.com/bergeneholm/app_446537442089837

Hvis du stemmer via mobil/iPad:

http://www.deck247.com/wall_post.php?id=8117

På forhånd hjertelig tusen takk.
Mvh Elisabeth

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg. Du verden så fine bilder du har da ! Koselig blogg ! God helg til deg !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...