tirsdag 22. april 2014

Ut på en liten tur igjen!


 
Vi tok en liten kjøretur på sparket.
Nordover i Rendalen.
Fant ut at vi skulle kjøre over til Hanestad.
Da kommer vi ganske høyt opp, og stoppet for å nyte utsikten.
Her ser vi Sølen-fjellene i det fjerne.
 

Og her kikker vi ned i dalen. Der ligger kommune-
senteret i Rendalen.
 


Det ser ut som min kjære nyter utsikten!
 

 
Så kan man jo lure på hva denne Peterbuilt'en gjør i et innlegg om en tur i Rendalen??



Joda, den står på taket av truckstop'en på Hanestad.....
Et morsomt landemerke, synes vi!
 
 
På veien tilbake skimtet vi to traner gjennom trærne.
 
Kanskje ikke så veldig spesiell tur, men vi hadde det hyggelig.
Og det er jo det som teller!!
 


12 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt med ein slik tur..
Berre ta ein tur på må få og nyte den.
Forstår du er missuneleg ;-)
Har vore den raraste vinteren og våren eg har vore med på..

Men våren kjem nok snart i full fart til dokke også.

Malys krok sa...

Ja denne utsikten skjønner jeg godt han nyter! Så flott der er der dere ferdes!
Spennende landemerke! Håper du får en god natt! -Margit-

Livets små øyeblikk sa...

Fantastisk flott utsikt, men litt rart å se snø:) Jeg har som Sigrid også vært med på den raraste vinteren og våren så lenge jeg kan huske.
Da jeg var lita brukte vi å kjøre mye på tur, og noen av de fineste minnene jeg har er fra disse turene. Kanskje derfor jeg er så glad i å sitte på i bil som voksen også:)

Ønsker deg fine dager,
klem:)

Bundingen sa...

Så artig med de tranene! Ser ut som dere har øynene med dere og ikke bare suser avgårde. Det er lurt!

Ha en strålende dag!

Klem fra Ingunn

Fjordheim sa...

Koselig med slike turer litt på sparket.
Morsom den bilen på taket.
Traner hender det stopper på jordet ved oss.
men ikke hvert år jeg ser de.
Vi hadde en flott ferie ved Sølensjøen et år.
Er vel 20 år siden nå.
Ønsker deg en herlig dag :)

Barwitzki sa...

Veldig hyggelig og morsom. Ja en litt reise er veldig fin. Fantastisk landskap. Vi har så deilig været, i dag var 23 grad her til oss. Unvanlig varm. Naturlig alle har glad.
I morgen jeg tar en reise også :-)
og jeg håper jeg har muligheten med reise til Norge igjen... også. Sist sommer jeg var i Oslo, Larvik, Hamar og Vestlandet :-) Ha det riktig fint med masse reiselyst. Klem fra Viola

amo sin blogg sa...

Kjekt med turar utan så nøye planlegging. Me gjer også det, særleg om sommaren. Har gjerne med kaffi på termos og litt å bite i så ein kan finne ein plass å raste.
Fine bilder, artig med tranene og bilen. Og den kjekke mannen din som nyt utsikta.

Håpe det er bra med hofta di :)
Klem frå Anne-Mari

Underberget sa...

Gratulerer! Du har vunnet i trekningen på bloggen min:-)
Send meg din adresse på min mail
fru.underberget@hotmail.com så kommer det snart post til deg!

Elisabeth sa...

Moro at dere så traner.
Min ferske japanske svigerdatter brettet slike i papir som dekorasjon til bryllupet deres som vi nylig feiret her i Miacasa. Betyr visst lykke.
God helg.

Mitt lille roterom sa...

Alltid gøy å ta noen bilturer også i nærheten av der man bor.
Det er stadig nye ting å oppdage :)
Og bak de vakre Sølenfjellene bor jeg ;)

Ønsker deg en flott uke!


Klem fra Ann Elisabeth

Unknown sa...

Flotte bilder!!
Men er den der Peterbuilt'en ny på taket der? Har jo kjørt forbi og innom det sååå utrolig mange ganger, men har aldri sett den....

Huldra sa...

Måtte stoppe opp her også jeg, for dette var også en herlig serie bilder. Bildet av mannen din var kjempeflott, med god stemning og myke fargetoner :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...