lørdag 5. april 2014

Vårfølelse!



Føler meg glad om dagen!
Endelig begynner smertene etter hofteoperasjonen å gi seg.
Så i ren glede "slenger" jeg ut en blanding av bilder fra både
Østfold-kysten og Rendalen!
 


Noen få har allerede begynt båtlivet.........

 
Landet "bakerst" er Sverige.
 
 
Dusa fyr i det fjerne.
 
 
Utsikt nordover mot Ullerøy-landet.
For de som er lokalkjent!
 

Og Storsjøen i Rendalen. Nydelig vær og en glitrende blå sjø.
I går kveld, i skumringen, gikk en gaupe rolig over jordet her. Spennende!

 
Jeg var til kontroll på sykehuset på Tynset i går.
Legen er VELDIG overasket (og oppriktig lei seg) over benlengdeforskjellen min (2,5cm) etter operasjonen.
Røntgenbildene viser ikke denne forskjellen. Det ble tatt MR i går, men fortsatt kunne han ikke se noe.
Jeg er blitt et mysterium og han skal diskutere med andre og følge meg opp! 
 

Et eller annet lyste blått inne i det gamle skjulet. Men jeg fant ikke ut hva det var....

 
Et sikkert vårtegn er min kjære som fjerner kjettinger fra traktoren.
 
Tusen takk til deg som kikker innom meg!
Ønsker alle en flott vår-helg.


5 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Nydelege bilder frå den fine naturen du omgir deg med der du ferdes.
Utruleg det med beinet ditt. Men bra dei vil følge det opp, skulle berre mangle forresten.
Og sist, men ikkje minst er det flott at du har mindre smerter og kan utfolde deg meir som du vil.
Lukke til framover våren.
Ei nydeleg tid.

Klem frå Anne-Mari

Unknown sa...

Her var det vår-stemning ja, så fine bilder.
Det gjør nok godt og begynne å føle seg bedre, en får energi av sola og å kunne nyte utelivet igjen også.

Ha en fin lørdag fra Marit.

Elisabeth sa...

Fantastisk godt med vår. Tiner og åpner opp - det meste.
Godt å høre at operatøren følger deg opp videre ang benlengdeforskjellen. Og godt å høre at smertene er vekk.
Lykke til videre med prosessen. Nyt vårdagene!

Fjordheim sa...

Her var det mange flotte vårbilder.
Godt når sola skinner og dagene blir betraktelig lengre.
Så flott at det går fremover med deg, men skikkelig kjedelig at det er blitt noe galt med benlengden.
Ønsker deg en riktig god søndag :)

Unknown sa...

Flotte bilder! Så stemningsfulle!!
Får håpe de finner ut av den mystiske lengdeforskjellen på bena dine da!
Og så ønsker jeg deg ei fortsatt strålende helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...