onsdag 14. mai 2014

Elgstudie

 
 
 
Nytt, ferskt grønt gress.
Det er snadder det -  for en elg. Den går gjerne ned på kne for å få i seg delikatessen!
 
 
Det ser litt slitsomt ut, men hva gjør man ikke for litt fersk mat etter en lang vinter.
 


Hmm, litt akrobatikk?
Nei, det klødde vel litt et eller annet sted!

 

I går morges gikk de 8 stykker rundt her i flere timer!
Og selv om de forsvinner inn i skogen etter hvert, møter jeg dem igjen når jeg går tur.
 

 
Jada, jeg ser deg.....
 
Dette varer en stund, men snart er det andre matfat som frister og de forsvinner fra oss.
Men jeg synes det er trivelig mens det varer!
 
 
Ha det for nå!
 
Det er litt tidlig å si det, men GOD H......ELG!!
 

5 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Elgen er flotte dyr så lenge man ikke treffer dem på vegen. Måtte se to ganger på det første bildet ditt - det er prikk likt ett bilde jeg tok av elg for noen dager siden, men min smiler og viser tenner :)

Gleder meg til jeg kommer igang igjen med elgsafari til sommeren.

God (h)elg :)

Bundingen sa...

Tenk på hvor mye turister ville betalt for denne opplevelsen! Her har vi også både elg og rådyr på jordet rett som det er, og jeg synes det er koselig så lenge de ikke beiter på syrinen.
Flotte bilder du har tatt!

God torsdag fra Ingunn

Mitt lille roterom sa...

Flotte bilder du viser av elgene som ser ut til å trives godt rundt deg ;) så lenge det nygrønne gresset frister mest...
Elegante dyr!

God h...elg og 17.mai ønskes deg!

amo sin blogg sa...

Nei, har du sett.... går den ned på kne for å kome best til maten ?
Fantastisk.
Kjempeflotte bilde av skogens konge.

Klem frå Anne-Mari

Huldra sa...

Så flott serie av skogens konge. Du er heldig som får se de så nært :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...