søndag 11. november 2012

Søndagstur


 
Jeg savner tur-kameratene min! Disse bildene ble tatt tidligere i høst.
Akkurat nå er jeg jo hjemme, det vil si langt fra Østfold
hvor disse englene bor.
 
 
Vi har hytte på Karlsøya hvor denne turen foregikk. Jentene går i
naturbarnehage og er veldig vant til å være ute og gå turer.
De kan gå langt og er blide og veldig interessert i alt de ser!
Her har vi funnet en morsom båt...

 
Snille, morsomme og greie unger! Nå skryter jeg, men som
bestemor har jeg vel lov til det....?

 

 
Etter "båt-turen" er det tid for en liten hvil og litt prating.
De har vært litt trege når det gjelder å snakke. Det er visst vanlig hos 
tvillinger. De skjønner jo hverandre, så da er det ikke så farlig
med resten av oss! Men de utvider stadig ordforrådet og skravler i vei.

 
Josefine vil gjerne vise seg litt for Mommom, men Fredrikke ser noe
interessant på sjøen?
 

 
Vi er tilbake ved hytta og turen er over for denne gangen.
 
Jeg har enormt glede av disse turene!
Heligvis skal jeg "nedover" igjen snart.....
 

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Herlige jenter på tur
Kan forstå at du savner disse.
Ja det er litt langt fra deg til Gjøvik.
Håper det blir et treff som passer for deg å vær med på en gang. Hadde vært koselig å møte deg.
Ha ei herlig uke :)

MarJE sa...

Sevfølgelig har du lov å skryte av av dei flotte barnebarna dine......det er no ei slik glede å få kose seg ilag med herlige små barnebarn :))
Det blir kjekt når du snart skal på besøk......
Koselige bilder du har tatt.
God mandag til deg, Klem.

Monica sa...

Hei på deg.
Klart bestemor har lov å skryte av sine flotte barnebarn!!
Koselige bilder fra en kjekk søndagstur :)
Ønsker deg en riktig fin onsdag, og en fortsatt glad uke.
Smil og klem fra Monica

Underberget sa...

For noen søte engler! Det er alltid fint å være på tur:-) Ønsker deg en fin kveld videre og takk for kosleig hilsen hos meg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...