lørdag 17. november 2012

Vinter....


 
Har nettopp sittet og sett på flere flotte vinterinnlegg hos dere. Men her er det idag 5 varmegrader
og snøfritt...
Jeg bor tross alt parallelt med Koppang, så her burde det ikke være bart!
Dermed tok jeg en kikk i bildearkivet mitt og fant noen fine vinterbilder.
Det første viser den stakkars gamle pick-up'en vår en usedvanlig snørik vinter i Østfold for en del år siden.
Vi elsket å dra på små lokale turer med Chevrolet'en, men den ble aldri seg selv igjen...

 
Dette er på samme sted og helt sikkert samme vinter. Husker vi klaget fælt over all snøen, men det var i hvertfall svært vakkert!

 
Tilbake i Rendalen. Vi hadde vært "sydover" og kom hjem en sen kveld. Det er ca 1,2 km fra hovedveien og inn til huset. Det var 40 cm snø på veien, men den gamle bilen vår klarte det!
Jeg tror vi hadde en tilhenger også, så det var bragd.

 
Jada, jeg vet ikke helt hvor mange bilder jeg har tatt av utsikten fra huset vårt (Koppang ligger bak åsen rett fram), men den er da flott i vinterskrud!

 
Og til slutt, på vei hjemover etter en liten tur i solnedgangen.
 
GOD HELG! 

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Det er nok ein snørik plass du bur på.
Her er det sjeldan snø som ligg lenge, men der me har hytte ligg den vanlegvis til over påske.
Koseleg innlegg under her også :)
Takk for alle gode kommentarane hos meg.

Ynskjer deg ein fin laurdagskveld.
Her kler me oss og skal i selskap :)

Klem frå Anne-Mari

Fjordheim sa...

Ja det kan være flott å se på vinteren.
Men er nok ikke så glad i den.
Håper snøen ikke kommer før om en måned.
Ha en god kveld :)

Inger Marie sa...

Åååå...så vakre vinterbilder!!
Jeg er ikke noe glad i snø og kulde,men når det kan se slik ut...da er det vakkert:))
Herligt:)
God søndag fra meg:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...