søndag 6. januar 2013

Vinterlys



 
 
Her er mitt bidrag til det første
i 2013!



12 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

what a great pic! awesome! :)

Ezter sa...

Åh, så vackert!

Annemor sa...

Nydelig, rett og slett.
Godt nytt år :)
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2013/01/07/vinterlys/

Sussie sa...

Så otroligt vacker himmel...färgerna är fantastiska..!



http://stumpansgott.blogspot.se/2013/01/vinter-ljus.html

Meta sa...

Det är både vackert och ser kallt ut på kvällskvisten.
Kram Meta

Aud på Dal sa...

For en herlig himmel, nydelige farver du har fanget.
Ha en fin uke:-)

Malys krok sa...

Nydelig vinterlys du viser!
Koseligg blogg du har! Jeg legger deg til på min liste slik at jeg ser når det er noe nytt hos deg! -Margit-

Elin sa...

Kjempefint! Nydelig bilde av vinterlyset:) Helt fantastisk rosafarge.
Ha en fin uke.

SigridfraEnget sa...

Herlige farger!

BrittB sa...

Vakkert, vakkert...ikke mye annet å si! :-)

Min fotogen sa...

Oj vad vacker bild !!

MarJE sa...

Det var eit utrulig vakkert bilde....heilt nydelig lys!!!!

MarJE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...