lørdag 31. august 2013

Siste dag i august



I morgen er vel sommeren offisielt over....
Og jeg har brukt morgenen i dag til å kikke på sommerbilder.
Gode minner som jeg tar med meg inn i høsten og vinteren. 
I dag regner det, men tenk for en flott sommer dette har vært!
Batteriene er full-ladet og jeg er klar for mørketiden. 
Men først skal vi ha september og det er en måned fylt med et spesielt lys og utrolig vakre farger.


 
(Ligner litt, ikke sant!)

Og neste mandag er det stortingsvalg.
Jeg synes valgkamp er morsomt og får med meg det meste.
Selv om jeg forhåndsstemte allerede 13. august!
Utfallet blir spennende...
  
 
Ønsker alle en god helg
og en flott høst! 
 


6 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Å se på sommerminner er så hyggelig, har satt meg ned flere kvelder jeg også:) Vår sommer var nok ikke så fin - ikke værmessig i alle fall. Men vi har mange fine minner likevel, vi har hatt så mange fine mennesker rundt oss denne sommeren:) Og man trenger tross alt ikke sol og varme for å få fine sommerminner - selv om det hjelper litt;)

Ønsker deg en fin lørdag
Hanne:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlege sommarminner :-)

- fin laurdag til deg -

Ateliê Tribo de Judá sa...

Lindas imagens,
Bela modelo!!

Não importa qual estação virá, a alegria estará com você.

Beijos vindos do Brasil
é um prazer estar aqui.

Joelma

Mor Inger`s hus sa...

Så fine sommerminner.

Nå gleder vi oss til september og mye fint vær :)

Klem

Elisabeth sa...

Sommeren 2013 har vært fantastisk. Og dine søte barnebarn er bare så sjarmerende.

Jeg er glad i sommer, men også veldig glad i høsten.

Nyt din september og første septembersøndag!

amo sin blogg sa...

Kjekt å mimre litt i etterkant av ei årstid.
Jentene har det kjekt, kosar seg hos bestemora.
Du har sett rett, det er eg som sit nr. 2 frå høgre på bildet ;)

No skal me nyte hausten. I dag er det fint og mildt her etter styrtregnet i går.

Klem frå Anne-Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...